seobaglyak 2011

A seobaglyak egy verseny a kezdőtől a haladó szintű seosoknak. A verseny célja az első helyezést elérni a Google keresőben a seobaglyak kulcsszóra. A versenyről olvashatsz bejegyzéseinkben is.

E-mail címünk:

seobaglyak a facebookon

Hírdetés

seobaglyak archívuma

Seobaglyak #7 - Jó hírek jönnek

2011.02.08. 09:46 seobaglyak

Ahogy a cím is szemlélteti elérkezett a jó hírek ideje. Tegnapi napon nagy meglepetésemre a Google-ban nem a 18, nem is a 15, 13, 12 helyre jöttem fel, hanem egyből a negyedik oldalra. A Twitter közösség és az a néhány ember, aki fent van Facebookon is olvashatta már ezt a hírt. Az esemény még mai napon is tart töretlenül. Lőttem is róla egy képet(tegnap) amit, most máris felrakok, hogy mindenki csodálkozhasson rajta.
 
seobaglyak

A képre kattintva megtekinthető nagyban
(megjegyzés: a nagyban szépen jelenik meg, bár ebből is kivehetőek a szükséges információk)

 

Most akik nem olvastak, nem értik, hogy miért is olyan nagy szám ez! Rövid összefoglaló következik a Seobaglyak-ról:

Elindult az oldal(blog), a Google keresőben 3-4 oldalon volt jelen először, persze akkor még szinte senki nem kezdte el, így ez könnyű volt. Utána következett az az időszak, amikor is és elkezdtem a közösségi háló kiépíteni, gondolok itt főkép a Twitterre. Mivel én ezzel a dologgal vesződtem és nem ajánlottam még be oldalamat linkkatalógusokba, ezért Google bácsi/néni - kinek hogy - elkezdte a blogot egyre hátrább sorolni 12-13-15-18 oldalakra. És történt az az eset, hogy teljesen eltűntem a keresőből. Pár napra rá, második bejegyzésemmel visszakerültem a 18.oldalra és nem nagyon akart előrébb menni. Nem adtam fel, kb ekkor lehetett amikor elkezdtem pár oldalra ajánlani a blogot és lám, pár napra rá behozta jutalmát és 4. oldal itt vagyunk!!!

 
Mi a tanulság?
Ha te nem tudod mit akarsz és hogyan, a Google se foglya tudni...
Másik tanulság, hogy ezt a negyedik oldalon való megjelenést köszönhetem a közösségi hálóknak, hiszen egy fix talajjal támasztották meg az oldalt(szerény személyem szerint).
 
És most következzen szintén a hét top vezetőinek listája, akik az első oldalon szerepelnek a Seobaglyak kulcsszavára:
  1. Chati
  2. Freedom
  3. csaba
  4. Nero
  5. hwellkft
  6. DaveeD
  7. Isutam
  8. Arni
  9. Xefande
  10. attila1984

Az előző listától való eltérések: Az első két ember még mindig a sereghajtók. hwellkft a harmadik helyről visszacsúszott az ötödikre. Isutam a negyedik helyről a 7.-re sorolt hátra, míg sanyi2 már nem szerepel eme listán, de helyette csaba a hatodik helyről a 3.-ra ugrott, Nero barátja követi, ezzel is szemléltetve milyen kiélezett a helyzet. Xefande egy helyett csúszott hátra, Ani 10.-ről a 8.-ra ugrott és már jelen van attila1984 is az újabb listán. Ha valakit kihagytam volna, kérem nézze el, nem direkt módon van:)

 
Hamarosan újabb Seobaglyak-os bejegyzés lesz olvasható

A bejegyzés trackback címe:

https://seobaglyak2011.blog.hu/api/trackback/id/tr772646192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

X_faktor 2011.02.10. 16:20:51

Látom örömmel fogadtad a 4.oldalt.Ajánlom nézd meg most is,mert nálam már a 14.helyen vagy
süti beállítások módosítása